Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 6. mája 2012

K prijímaniu......

Práve sme odovzdali tortu na dnešnú Sofiinu oslavu 1. svätého prijímania. Postup bol rovnaký, ako pri tejto torte, avšak krém je z kokosového pudingu a vo vnútri je torta plnená malinami. Ak sa mi podarí zohnať foto rezu, určite doplním. Tortu s tematikou prvého svätého prijímania som  robila prvý krát, rozhodla som sa teda pre jednoduchý motív - modlitebnú knižku a pre dievča som ju doplnila ružami po povrchu torty. Čokoláda na knižke (oblátka spájaná džemom) sa mi síce nepekne vyzrážala, ale nerada robím ozdoby na dva krát a tak zostala takáto- "autenticky ošúchaná".. Ak by sa niekomu nepáčila, rada ju vezmem naspäť, nakoľko sa v nej nachádzajú iba prvotriedne dobroty :)


1 komentár:

  1. wau, tak to ťa obdivujem, velmi pekná torta, toto jedno by som nezvládla, preto klobúk dole! :-)...a tie ruže, nádhera!

    OdpovedaťOdstrániť