Celkový počet zobrazení stránky

piatok 18. mája 2012

23

no už je to 23 rokov, čo som na svete... pred 20-timi som nastúpila do škôlky a už tam som sa nenechala zahanbiť (aspoň v niečom :), pozri nižšie). Prehrabala som sa v starých fotkách a tie zaujímavé alebo spomienkové narodeninové s vami zdieľam:

Súťaž vo vylizovaní tanierov v škôlke..



Ako inak, vyhrala som JA :D
Pitie mi až tak nešlo... 


3 roky :)

Dostala som šaty!

rok!

Moja obľúbená fotka z kuchyne- vyprážanie mäsa - veď čo už, keď mám panvicu vy výške očí!?!
A tento koláčik som si vypýtala na dnes od maminy ako darček, maková piškóta spojená vanilkovým krémom, navrchu skaramelizované orechy...


4 komentáre:

  1. Saška, krásne fotky a spomienky :-)) Ešte raz Ti gratulujem k narodeninkám, prajem veľa zdravíčka, šťastia, lásky a úspechov!!! :-) A zákusok od maminky je velmi lákavý a krásny, foto je úžasné! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten kolac vyzera baajecne, bude recept ? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem moji drahí :) Jaja, recept bude, pošlem v maili..

    OdpovedaťOdstrániť