Celkový počet zobrazení stránky

sobota 27. augusta 2011

Zmrzlina, moja láska.....

Zmrzlinovač De'Longhi som dostala ako darček k 22. narodeninám.  Vlastne som bola obdarovaná ešte pred narodeninami a to konkrétne kornútkami a knižkou receptov na zmrzlinu v 5 jazykoch. Hneď mi to nesedelo. Buď tá knižka je ukradnutá z nejakej cukrárne, alebo je v tom iný podvod. Po rozbalení starostlivo zabalených kornútkov a otázke "Čo Ti ešte k tomu chýba?" som si šla do kufra auta vyzdvihnúť poslednú časť darčeka- spomínaný zmrzlinovač.

Samozrejme som ho musela hneď otestovať. A samozrejme sme nemali šľahačkovú smotanu, ktorá je potrebná do každého receptu aspoň v malom množstve. To, že sa dá celkom nahradiť mliekom, som sa dočítala až neskôr, pravdepodobne som si to v tom šoku a rýchlosti nevšimla. Rozhodla som sa teda pre mätový sorbet, ale bol príliš aromatický.

Za tie štyri mesiace som v zmrzlinovači vyrobila už niekoľko desiatok litrov výbornej zmrzliny. Zmrzlinu vyrábam z dostupných surovín, nepoužívam vajcia ani potravinárske farbivá. Receptmi sa príliš neriadim, lebo je v nich predpísané obrovské množstvo cukru, používam ich len na inšpiráciu. Ponúkam aspoň na ukážku moje doteraz vyrobené druhy zmrzlín:
















Tak aká zmrzlina vám tu chýba? Všetky návrhy, okrem "šmolkovej" považujem za výzvu :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára