Celkový počet zobrazení stránky

piatok 19. augusta 2011

Môj prvý

Môj prvý príspevok súvisí aj s ďalším prvenstvom. Doteraz som zmrzlinu vyrábala iba do plastových vaničiek, odkiaľ sme si ju naberali do kornútkov alebo misiek. Niektoré druhy zmrzlín mám odskúšané ako "veľmi dobre naberateľné aj po dlhšom pobyte v mrazničke" (vanilková s kúskami čokolády, banánová, slivková, melónová...), iné príliš zmrznú (čokoládová, kakaová, jogurtová...). Keďže aj tie, ktoré veľmi stvrdnú, sú lahodnej chuti, rozhodla som sa pre ďalšiu novinku. Včera mi boli doručené formičky na nanuky a samozrejme som ich musela hneď odskúšať (aby náhodou neboli nefunkčné :) V zmrzlinovači som si vyrobila hmotu podľa receptu z varecha.sk, uložila ju do formičiek a po stuhnutí som nanuky oblievala čokoládou. Naozaj som ich oblievala, preto to tak aj vyzerá. Ale ja sa polepším, veď na prvý krát to nie je až také zlé.....
Môj prvý nanuk :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára