Celkový počet zobrazení stránky

piatok 26. augusta 2011

Sašardelle

Papardelle ani mamardelle dnes neboli doma, čiže bol vhodný čas na experimenty v kuchyni. Začala som skoro ráno (u mňa 7:30), aby som úspešne navarila, kým začne byť, tak ako je už týždeň, poriadne horúco. Z jedného vajíčka, 100g polohrubej múky a lyžičky olivového oleja od Sandry som sa snažila vytvoriť homogénne cesto. Trvalo mi to asi 40 minút a výsledok tiež nebol 100%ný.....

Nuž čo, cesto sa nedrobilo a mne už bolo od 40minútového miesenia celkom teplo, tak som pristúpila k druhému kroku- vaľkanie. Ani vaľkanie cestovinového cesta nie je práve najľahšie- podarilo sa mi cesto vyvaľkať na maximálnu hrúbku cca 2mm. Ďalej som použila valček od Kejta (1.dôvod experimentu), ktorý mi priniesla z Itálie:
a vzniknuté rezance som nechala hodinu odpočívať.

Rukola vypestovaná zo semiačok z Itálie (od koho asi?) bola druhým dôvodom experimentovania s domácimi cestovinami. Narástla veľmi rýchlo a vo veľkom množstve. Pôjde na pesto! Z cca 30 lístkov (a sú veľké!), 6ks para orechov, lyžice olivového oleja a parmezánu (žeby z Itálie?:) mi v mixéri vznikla celkom chutná hmota. Kvôli farebnosti, a najmä chuti som pridala domáce rajčinky narezané na polovičky, reznou časťou obalené v strúhanke a následne popražené na troche oleja.
Dobrú chuť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára