Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 12. júla 2012

Po dlhom čase...

... som sa dostala k blogu a tak zdieľam môj najnovší pokus... Uhádnete, z čoho som sa pokúšala urobiť prírodne modrú zmrzlinu? :)

Bola to hotová alchýmia.. Skúšala som do časti pridať citrónovú šťavu, mysliac si, že sa modrá farba zachová... Kdeže! Zmenila sa na krásnu ružovú :) Začiatkom procesu zmrzlinovania bola krásne stredne fialová, no ku koncu zostala takáto bledučká... ALE PRÍRODNE MODRÁ :)

Zmrzlinová obložená misa pre návštevu :)) (treba rýchlo naberať)

Evička mi dokonca nakreslila môj portrét cukrárskou fixkou na koliesko falošného marcipánu ako dekoráciu zmrzliny :)

3 komentáre:

  1. Saška, ty si kúzelníčka, je to perfektné! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ywett, ďakujem, máš aj nejaký tip, alebo poznáš, z čoho chcela byť tá modrá zmrzlina? :))

      Odstrániť
    2. Saška, ja som ešte zmrzlinu nerobila, takže neviem...ale pokúša ma to :-)

      Odstrániť